21 maart 2013

beer geniet van de lente

Let vooral op het madeliefje rechtsonder!

Dank voor de vele reacties op de kleur van het jasje. Is een compromis goed? Geel met groene mouwen en kap? Het is eigenlijk louter praktisch: met één bol wol kom ik er niet...

Beer showt ook al even het nieuwe haakwerk: een omslagdoek. 't Is een mengeling van katoen en linnen. Linnen... zomerser kan toch niet? Daarvoor doe ik het, een zwierige omslagdoek in een verkoelend briesje. Ach, ik zie me daar al staan. Linnen is jammer genoeg niet zo zacht, wat stug, ruw. En ik die zo van zachtheid hou...

7 opmerkingen :

  1. Het is duidelijk dat beer goed tegen de kou kan, beter dan mij. En dan heeft hij nog geen kleren aan!
    Lijkt me een goed idee om het vestje in geel en groen te maken. Dan is iedereen content.

    Ziet er een leuk patroon uit van de sjaal. Ja, wie houdt niet van zachtheid he?!

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Knappe Beer hoor ! Hij ziet er echt schattig uit. Hij kan die sjaal toch nog wel gebruiken, met dit weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super die compromis! :-) En de omslagdoek is héél leuk voor Beer!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, die beer is ook weer zo schattig en ja groen met geel of geel met groen zal ook wel in orde zijn he!! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hai, ik ontdek net je nieuwe blog! Prachtig, hopelijk gaat het goed met je!

    BeantwoordenVerwijderen