1 mei 2013

fleurige kampeertas


Er wordt gekampeerd binnenkort! Zon, water, mooi grasveldje met madeliefjes, daar doet deze tas van dromen, toch? De inhoud: drinkbussen langs de zijkant, een vakje voor de zonnecrème, een vakje voor steentjes ? Vorig jaar verzamelden de kinderen geluksteentjes. Een ritsvakje voor de kostbaarheden. Binnenin ruimte zat voor een picknickdeken (dat nog moet gemaakt worden). Ik zie het helemaal zitten!
O ja, de tas ontsproot aan mijn eigen brein en fantasie, waarop ik apetrots ben.
Een heerlijke dag was het vandaag, met onverwachte ontmoetingen, broeden van plannen, de huishoudelijke taken van de week voor het grootste stuk gedaan. Dat laatste is niet mijn favoriete bezigheid, maar de voldoening achteraf telt wel.
Dat huishoudelijke, dat zou ik deze avond nog gauw afwerken. Te beginnen met de afwas. Om dan vast te stellen dat ik mijn schoteldoek deze morgen weggegooid heb en geen andere heb. Het hoogstnoodzakelijke met de hand min of meer schoon geschrobd, wat weer deed dromen van het nakende kamperen. De rest van de afwas en de andere huishoudelijke taken, dat is voor morgen. Vandaag hoeft er niets meer.


6 opmerkingen :

  1. Knap gedaan, jouw tas ! Wat praktisch ! Daar kan je heel wat in kwijt. En een supermooi stofje ! Je mag er terecht fier op zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super tas.
    Liefs, Melanie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gezellige tas en daar is goed over nagedacht over al die vakjes.
    Zo, jij kan op kampeertrip.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Joli sac bien printanier avec toutes ces fleurs !
    Bonne journée.
    Anna

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een toffe tas heb je gemaakt en zomaar zelf bedacht, ik ben er jaloers op! Zo zou ik ook nog eentje kunnen gebruiken, moet me dringend nog eens achter de naaimachine zetten denk ik...
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What a lovely bag!i like the fabric you have used

    BeantwoordenVerwijderen