28 juni 2013

in hetzelfde thema

 
Een tweede hartentasje, iets groter, wat meer vakjes. Bedoeld als EHBO-tasje. Ik krijg 4 kindjes te logeren. Tasje in en uit de rugzak. Altijd pleisters en groter gerief (dat mooi in het tasje mag blijven. Een pleister mag er nog uit, maar spaar me van groter ongeluk...) bij de hand.
 

En tot slot: een hele fijne vakantie gewenst! Voor sommigen twee maanden, die ongetwijfeld voorbij zullen vliegen. Voor anderen wat korter, maar evenzeer gewenst.

Ik hoor tot de korte groep. Een week 'mama' mogen zijn. Zal ongetwijfeld doodvermoeiend zijn, maar o zo fijn.



9 opmerkingen :

  1. Geweldige tasjes. Helemaal voorbereid zo te zien.
    Geniet van het moederschap.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geniet van je week! De zakjes zijn in elk geval heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. AHH wat een geweldige foto van die 2 aapjes :D :D
    Dankjewel voor je reaktie op mijn blog,
    Ik ga jouw mooie blog ook volgen !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. what a great blog!How can I be your follower?Did you have Google+ or Bloglovin?
    hugs from Greece
    http://freestilcreatingbyvilly.blogspot.gr/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke tasjes alweer hoor! Je wordt er heel bedreven in, in tasjes maken! In alle maten, modellen en kleuren! De laatste foto vind ik geweldig!
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. SUPER mooie tasjes. Veel plezier met je mama week. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind dit alleszins twee zeer mooie exemplaren, knap!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geniet ervan, van uw weekje mama zijn ! Vier tegelijk nog wel....

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie tasjes. En wat een grappig stel aapjes zo met de tasjes.
    Geniet lekker van je mama-week.

    Groetjes, margaret

    BeantwoordenVerwijderen