19 juni 2013

moeder aap


Tadaa... moeder aap laat zich ook eens zien. 't Is wazig, ja, maar het hoeft ook weer niet te herkenbaar te zijn. Niet dat ik niet zichtbaar mag zijn, maar het zou toch wat ongemakkelijk voelen. Ik loop niet te hoog op met mijn uiterlijk.

Dat wazige dat komt door het slingeren. Twee weken geleden was er personeelshappening. Ik schreef me in voor boomklimmen en slingeren. Het slingeren was tof. Echt tof. Nooit gedacht dat ik dat zou durven. Het boomklimmen verliep een pak moeizamer. Te slappe armspieren... of sterke armspieren, maar een te zwaar lijf... 't is maar hoe je het bekijkt. In elk geval, het ging moeizaam. Als ik al durfde, geraakte ik halfweg compleet uitgeput en verzeilde zo in niet al te fotogenieke poses. Misschien toch eentje laten zien. Het werkt bij mij op de lachspieren.

 
Het hoeft waarschijnlijk niet gezegd dat je normaalgezien in verticale houding op de plank moet staan. Maar ik kon niet meer, en ik zat vast... en ik had heel veel plezier!

6 opmerkingen :

  1. Dat ziet ge, dat ge plezier had, allé, zo lijkt het voor mij toch
    Ge ziet er pertang een echte sportieve uit op die foto s !!!
    En jong......

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het ziet er zeker heel erg leuk uit en ja ook best wel grappig, maar als je er zelfg om kan lachen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zoooo jij durft zeker geen hoogtevrees :0
    Groet Albèrtje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Moeder aap ziet er geweldig uit! Ook jij bent echt wel fotogeniek hoor!
    Groetjes, rita.
    Je hebt er duidelijk plezier in gehad :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Waaaaaah, wat dapper!!! Ik zou dat echt nooit durven!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. geweldig om zoveel plezier te hebben. Ik zou dat totaal niet durven. ben een echte angsthaas als het op waaghalzerij aankomt.

    BeantwoordenVerwijderen