2 juni 2015

de belofte van een sjaal

Sjaals en co (zijnde omslagdoeken, een spreitje voor in bed, en in de superlatief dekens)... Symbolen voor warmte, geborgenheid, een veilig coconnetje...Die dingen mis ik in het leven. Sjaals bijgevolg, heb ik met hopen. Elke sjaal weer die ultieme belofte van geborgenheid. Maar zo werkt het natuurlijk niet. En na een poosje is een sjaal dus weer gewoon wat het is, een sjaal. En moet er een nieuwe gemaakt worden. Maar deze is nog in de maak. Ze belooft nog geborgenheid...

Envoi van Wieke van Keulen

9 opmerkingen :

  1. En gaat dat ook weer ff geven ;), schone sjaal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ziet er weer een heerlijke creatie uit !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie kleur wol, dat wordt vast een prachtige sjaal! En omdat je zo'n tekort hebt zoals je zegt, geef ik je hierbij een dikke knuffel en een zoen!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi verwoord: de belofte van een sjaal.
    Superkleur.
    Is dit nu ook de Nono van twee posts geleden? of is dit andere wol? Ze lijken in ieder geval op elkaar.
    Ik zit hier naar het groen van je achtergrond te kijken en zie dat het wonderwel bij de Nono en ook bij de laatste sjaal gaat. Heel mooi teder groen. Nu ik het zo bekijk, lijkt het sterk op het groen van één muur van onze keuken;, (misschien dat ik het daarom zo mooi vind, haha)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi ,en daarbij een driedubbele lieve warme groet ,marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen